close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים שמלת חתונה?

מערכת שורשג חשוון, תשפג28/10/2022

מומלץ לבחור סטודיו לשמלות כלה שיזרום עם החזון והרעיונות והשאיפות העיצוביות שלך וכן לבצע מדידות חוזרות גם בתקופה הקרובה לאירוע עצמו

תגיות:
צילום: pixabay
שמלת הכלה היא הכוכבת הבלתי מעורערת של החתונה והמרוץ בעקבות שמלת כלה מתחיל הרבה לפני מועד החתונה. היום יש גם כלות שבוחרות להחליף מספר מערכות ביגוד וממציאות את הלוק כל פעם מחדש במהלך החגיגה.

אם ברצונך למצוא שמלת כלה חלומית, חשוב שתחליטי מה הסגנון המועדף עליך, סוג הבד, הגוון המבוקש תוך התאמה לחזון העיצובי ולקימורי גופך.

לפנייך מספר נקודות למחשבה במסע למציאת השמלה הנחשקת ליום החתונה:
הטיימינג של האירוע
החליטי אם תרצי ללבוש שמלת קיץ
צילום: pixabay
או שמלת חורף – עם שרוולים ארוכים או ללא שרוולים בכלל או לשלב בין שמלה נטולת שרוולים עם עליונית.

זכרי שאת רוצה להראות במיטבך וגם להרגיש נינוחה עם השמלה שלך בכל שלב במהלך האירוע – בקבלת פנים, בחופה וכמובן בריקודים ואם עשוי להיות קריר באוויר הפתוח, כדאי לבחור מלכתחילה שמלה ארוכת שרוולים או עם עליונית. יש נשים שגם מתחברים לשמלות צנועות יותר בלי קשר לעונתיות – בחרי לעצמך שמלה שתרגישי בה הנוח בכל מצב.

לקנייה או להשכרה
האם תרצי שמלה שמעוצבת קאסטום מייד לפי מבנה גופך וייחודית עבורך אך מבחינה תקציבית, עשויה להעלות בהתאם או תבחרי שמלה להשכרה בדגם שמצא חן בעיניך ומחמיא לך ותוכלי לחסוך ואולי במסגרת התקציב גם להחליף מספר דגמים בערב אחד בהתאם לשלבי האירוע השנים.

בדקי מהם התנאים השונים בהשכרת שמלה וחשבי שגם אם תרכשי שמלה שעוצבה במיוחד למידותיך ותחליטי שלא לשמור אותה למזכרת, יתכן שתוכלי למכור אותה בהמשך כשמלת כלה יד 2.

מה הסגנון שלך?
יש שמלות כלה בכל הסגנונות האפשריים וכל אחת בוחרת אם להינשא בשמלה שמתחברת באופן טבעי לאישיות שלה או לייחד את המאורע בשמלה בסגנון אחר ובלתי שגרתי. תוכלי להתאים את השמלה גם לפי אופי החתונה כמו שמלת וינטאג' לאירוע בניחוח נוסטלגי או שמלה זוהרת לאירוע ערב נוצץ. החליטי אם תרצי שמלה בגוון אחיד בצביון או בעלת הדפסים ססגוניים במראה עשיר.

ישנן שמלות שגם יכולות להשתלב בהרמוניה יותר עם אירועים בחוץ ובטבע ושמלות שיתאימו יותר לחגיגה באולם.

התאמה למבנה הגוף
ההתאמה של השמלה למבנה הגוף שלך היא קריטית וגם שבוחרים שמלה להשכרה ניתן למצוא שמלה שתתאים לך כמה שיותר, כולל התאמות של המעצבים לקווי המתאר של הגוף. אינך רוצה שמלה הדוקה יתר על המידה אך גם לא שמלה משוחררת מדי.
בדקי היכן את רוצה לקבל תמיכה שתרגישה חופשיה בין אם מדובר בתמיכה באזור החזה או שמלה שמחמיאה במיוחד לו המותניים או מטשטשת אגן ירכיים רחב. יש שמלות בגזרות שמבליטות כתפיים למי שיש קו כתפיים מחמיא.
כדאי להתמקד גם בצורת המחשוף של השמלה – מחשוף V לבעלות צוואר קצר שיכול ליצור אשליה של צוואר ארוך יותר או מחשוף סירה לבעלות צוואר קצר.

שמלות כלה סטרפלס יכולות להתאים יותר לבעלות פלג גוף תחתון רחב ופלג גוף עליון צר ולשלב בפרופורציה. לבעלות צורת תפוח – חזה שופע, ירכיים צרות יכולות להתאים שמלות בגזרת A או חצאיות מתרחבות.

התאמה לחליפת החתן
כדאי גם לבחון איך השמלה משתלבת עם החליפה של החתן, כדי שתראו טוב ביחד. יתכן שאת זו שתקבעי את הטון עם השמלה שתבחרי – אז בדקי עם בן הזוג אכן מתחבר לסטייל וימצא לעצמו בגד מתאים.

מומלץ לבחור סטודיו לשמלות כלה שיזרום עם החזון והרעיונות והשאיפות העיצוביות שלך וכן לבצע מדידות חוזרות גם בתקופה הקרובה לאירוע עצמו - במידה וגופך עבר שינויים או כבר יש לך קונספט מגובש יותר בנוגע לתסרוקת ולאיפור. חפשי לעצמך זוג נעליים ותכשיטים שישתלבו בהרמוניה עם השמלה הנבחרת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה